dijous, 7 de febrer del 2013

"Ens va donar més força per dedicar-li les victòries"

Nova Ok Entrevista. S'ha acabat la primera volta del campionat i hi ha un equip que està destacant, el ICG Lleida. L'equip d'Albert Folguera acaba de tornar a la màxima categoria i s'ha classificat per jugar la Copa del Rei a Oviedo. Sense anar més lluny, aquest dissabte va guanyar al FC Barcelona per 5 a 6. I un dels protagonistes va ser Lluís Rodero.

Foto de Pam Queraltó


Comencem una nova okentrevista, avui amb un dels jugadors destacats de la Ok Lliga. Avui parlarem amb Lluís Rodero, el jugador del Lleida, una de les revelacions del campionat.

Rodero és un jugador que està passant un dels seus moments més dolços, dissabte va guanyar al Barça marcant tres gols. Ha jugat a la lliga italiana, a Primera Divisió amb l’Alcoi i el Lleida i després a la Ok Lliga amb molts d’altres equips

Benvingut Lluís i gràcies per acceptar la nostra invitació

Hola, és un plaer parlar amb vosaltres.

-      On et vas formar com a jugador? Com van ser els teus inicis?

Vaig començar a jugar al meu poble, a les Borges, quan era aleví vaig fitxar pel Lleida. Els meus inicis van ser molt divertits i en conservo bons records.

-      De petit, quin referent tenies en el món del hoquei?

Alejandro Avecilla, Gaby Cairo i més endavant Borregán

-      Què destacaries de la teva experiència jugant a Itàlia?

Destacaria les aficions i la manera que es viu l'hoquei! Cada setmana es veu un partit per Tv en directe. En aquell moment  era un hoquei més dur i físic. També en atac és un hoquei més vertical, tot i que cada vegada es mes similar.

-      Has jugat amb varis equips, quin és el record que tens d’ells?

Tinc molt bon record de tots. A destacar a Lleida pel debut a la Ok Lliga i els moments actuals. A Vila-seca el tracte i afecte de la gent. A Vilafranca els moments viscuts al vestuari. A Trissino l’ascens a la Sèrie A1. A Oviedo l’ascens amb un molt bon equip i bona gent i Alcoi amb el debut a la Copa de la CERS.

-       Com a ex jugador de l'Alcoi, Com veus la temporada dels valencians? Suposo que no t'agrada veure’ls allà baix. Es salvaran?

Veig una temporada complicada, tenint en compte que van començar a dissenyar la plantilla per competir a la 1a divisió. Tot i això espero que els canviï la sort i puguin mantenir la categoria, ja que és un gran Club i un bon lloc d'hoquei!  Tinc molts bons amics allà i tant a ells com al club els desitjo el millor! També es nota la falta de Pere Cañellas a l'equip

-      De la teva etapa a Vila-seca, en quin moment i quina persona et quedes?

Tot i haver-hi molts moments, em quedo amb l'ascens i amb l’afecte de moltes persones que em van fer sentir molt estimat... destacar entre d'altres a: el gran Paco Gómez, Mariano Millan, Antonio i Antonieta Vidal

-      Quina és la fórmula de l’èxit del Lleida actual? Hi ha efecte Busquets?

Va ser molt dur. És un 10 com a jugador i com a persona. Sens dubte un dels meus millors companys. A l’equip ens va donar més força per lluitar partit a partit i dedicar-li les victòries. Esperem que aviat torni amb nosaltres.

-      Què us ha portat a pujar i fer aquesta temporada i fins i tot guanyar al Barça?

El treball, la força i l’orgull de tot el grup. Des del míster fins al preparador físic passant pels juvenils que entrenen amb nosaltres. Un altre secret és el treball de la directiva i sobretot de la nostra afició.

-       El Liceo és el pitjor rival que us podia tocar a la Copa del Rei d’Oviedo? Com has vist els creuaments?

Sí, evidentment és l'actual  campió d'Europa i el 1er classificat. Tot i això, qualsevol equip que està a la copa  i inclòs altres que no s'han classificat són rivals complicats! Hem de confiar amb nosaltres i fer el nostre partit!  Hi ha molt bons creuaments que de ben segur fan que la copa sigui espectacular.

-      Què faries per promocionar l'hoquei a Catalunya? Creus que a Oviedo s'hi respira ambient d'hoquei?

Principalment hem d'aconseguir que es puguin veure més partits per la televisió, ja que tothom qui mira un partit s'enganxa. He tingut la sort de jugar un any a Oviedo i sens dubte hi ha molt d'ambient i recolzament a l'hoquei.

-      Has rebut ja la trucada d'algun club important interessat en fitxar-te per l'any que ve? Han de patir els aficionats del Llista?

En aquests moments no penso en trucades, sol penso en el partit important que tenim diumenge davant un bon Igualada i en donar-ho tot amb la samarreta i colors del ICG Lleida!!

-      Com et vas sentir després que et fessin viatjar al Ok Stars tot i estar lesionat?

En el primer moment em vaig indignar bastant ja que només pensava en recuperar-me per poder jugar el partit de lliga a Blanes. Després vaig entendre que no em costava gaire per la gent que havia confiat en mi, tot i que estar-hi i no poder jugar va ser dur

-      Quin és el porter que et fa més por en una falta directa o un penal? Quins creus que seran els que rellevaran a Egurrola, Trabal…

Realment tots els porters d'ok lliga et fan respecte, però sens dubte Aitor Egurrola! Destacar a Malian, Puigví , Grau, Tomàs

-      Quin futur et veus a l’hoquei? Entrenador o allunyat de les pistes?

El meu futur m'agradaria que fos com a entrenador, fa anys em vaig treure el títol d'entrenador Nacional i estic aprenent molt amb l'Albert Folguera i amb altres entrenadors. Encara que mentre pugui jugar m'agradaria fer-ho.

-      Ets soci fundador de Replic. Esteu contents amb l’acceptació que ha tingut la marca al mon de l’hoquei?

Sí la veritat que estem molt contents del resultat que dóna el material i de l'acceptació que està tenint! Estem treballant molt amb la marca i agraïm a tots els que confieu amb Replic, que cada vegada sou més.

-      Ens pregunten pels teus esprints, a alguns li recordes a Charly Reixach. Com et definiries com a jugador?

Hahaha, en atac els solc fer, en defensa costa més!. Tot i això, estic molt content aquest any amb el treball del preparador físic del Lleida que m’ha fet sentir millor jugador. Em defineixo com un jugador ambiciós i amb visió de joc.

-      Pel que veiem hi ha molt bona sintonia amb els germans Tomàs. Els hi vols enviar algun record?

Sens dubte són molt bona gent! Un el figura de la jornada i l'altre l’home gol de França! Una abraçada molt gran pels dos

Fins aquí la Ok entrevista amb Lluís Rodero. Moltes gràcies per participar i et desitgem molta sort!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada